7 Mart 2009 Cumartesi

Samsung D880

Dün, eleştirdiğim birşeyi yapıp 400 liralık bir telefon aldım. Oldum olası bu tarz şeylere tonla para vermekten haz almam, alana da hoş bakmam. dün kendime de pek hoş bakamadım açıkçası.
neyse efendim telefon samsung d880. çift hattı aynı anda açık tutabilme özelliğine sahip. benim gibi 2 telefon taşıyanları için güzel bir tercih. almadan önce oldukça araştırdım çift hatlı telefonları. tercihim, dandik olacağı kesin ama ekonomik olan çin mallarından yana olacakken seçkin elitist çevrem beni bu fikirden caydırdı. aldık mı adam gibi bişey olsun deyip aldık d880i. tek tuş yardımı ile diğer hatta geçip arama yapabiliyorsunuz. aynı şey mesaj için de geçerli.
bluetooth ile beraber laptopum ve d880 iyi arkadaş oldular, o ona veriyo bu bundan alıyo falan güzel oldu açıkçası.
bu arada telefonun fotograf ve ses kalitesi de ekstradan güzel. aynı zamanda bir kamera-mp3 player derdinden kurtuldum. iyi oldu iyi
Amma velakin; teknoloji geliştiren ama teknolojiyi kullanmayan bir birey olarak gördüm kendimi dün gece, cep telefonu menüsünde kaybolup durdum defalarca.
Herşeye rağmen çok sevinemedim yeni telefonuma.
Kıssadan hisse: "Madde, yine manaya susamış benliğimi doyuramadı..."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder